måndag 11 november 2013

GP ska skriva om GODA GÄRNINGAR............



Äntligen! Äntligen! Jag blir riktigt glad när jag läser om den satsning GP ska göra. De ska skriva om 1000 GODA GÄRNINGAR som utförts/utförts för de har enligt artikeln framkommit att

 VI MÅR BRA AV ATT GÖRA GODA GÄRNINGAR men att det alltför sällan skrivs om dem!

Länkar HÄR och HÄR


Det tror jag att vi alla har erfarenhet av och känner till och det är ju underbart att det nu även nått fram till media.

Skulle jag  få önska något skulle tidningar och andra media avsätta utrymme för "det goda i livet"
för då tror jag att vi får ork och energi att engagera oss mer i det svåra som vi behöver ta tag i.

Det här var en riktigt  GOD MORGON!

3 kommentarer:

  1. Hej sköna Maj! :o)

    Tack för många fina inlägg som jag just läst bakåt på. Du har alltid en sån härlig blandning. Det gillar jag.

    Så härligt att GP väljer att skriva om sånt positivt. Det behöver vi alla läsa mycket mer om. Tror säkert att såna artiklar kan sprida många "ringar på vattnet".

    Ha en underbar dag och en lika underbar vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Äntligen någon som tänker på allt det goda som tänkes eller göres. jag har ofta sagt att man blir så deppig av alla tråkigheter som vi blir matade med. Vi behöver sannerligen lite goda och roliga inslag i vår vardag. Fint av GP att göra det här, önskar att SVT och andra tidningar tog efter.
    Monkan

    SvaraRadera