tisdag 26 november 2013

Auktion på Tradera......

Morning!

Har ju skrivit att jag försöker rensa i skåp och lådor eftersom jag inte har plats, tyvärr, för alla saker jag har. (alldeles för många säger bla sönerna)

Idag har jag en auktion på Tradera . I rätt miljö skulle dessa saker vara väldigt fina som ett stilleben........ska bli spännande att se vem som blir köpare och till vilket pris.

väskan är ett pärlbroderi
Bud för närvarande

Dags för mig att sluta morgonmysa och börja fundera över vad jag ska göra idag. Har funderingar på Blomsterlandet........men innan det blir nya växter och pynt måste jag ju städa bort det gamla. Återkommer om det.

Trevlig dag önskar jag!

4 kommentarer:

  1. jag har aldrig sålt något på Tradera. Gud vad du kan mycket sådana saker. .Vad kostar det att få iväg detta på posten, är det värt det besväret egentligen.
    152:- är ju inget i dagens läge. Det kostar det ju bara att gå igenom dörrarna till
    sin butik. Skall bli spännande att se vad Du får, jag tyvärr är en kasta och släng
    eller ge bort det. Spara en kartong till lilla Fia som hon kan få när hon bliver äldre.
    de kan ju inte så stor plats dessa saker. kram Harriet

    SvaraRadera
  2. Det är bra med Tradera. Det kostar inte mycket att posta små saker och köparen betalar ju frakten. Jag brukar lägga ut saker som jag inte behöver och som jag har tröttnat på. Någon annan får ju glädje av prylarna.

    Ulla

    SvaraRadera
  3. Tradera är ett bra sätt att göra sig av med saker som man tröttnat på. Hur gick det med försäljningen?

    Ulla

    SvaraRadera
  4. Där nämnde du två saker som jag hade glömt bort att jag skulle ta itu med, dels var det att söka på tradera efter ljusmanschetter. Låter som en sak, men det var som så att jag förra året på Blomsterlandet (drar den slutsatsen att det dessutom måste vara samma som ligger nära dig!) köpte ljusmanschetter, jättesöta i glas, och dom har jag lyckats ha sönder hälften av!
    Så nu har jag varit inne på tradera och budat!
    Agneta kram

    SvaraRadera