söndag 3 november 2013

Drömkavaljeren!

Idag (via Facebook där jag följer hans sida) har jag blivit uppbjuden till dans......jag är salig kan jag säga!

LÄNKAR VÅR MUSIK HÄR 

"Bläddra fram till ca 1.30 så börjar dansen där"

Nja, dags att vakna upp ur drömmen! 
Men det är så att han är en av mina stora idoler och jag har sett honom LIVE två gånger. Jag är glad för det för jag undrar om han någonsin kommer tillbaka till Sverige ........När jag har sett honom så har han haft ledsagare när han går in/ut på scenen så jag tycker han är helt fantastisk här (ni vet väl att han inte ser)
Detta foto är från Programhäftet.

När nu inte Andrea ville följa med hem så för jag nöja med Solsidan.....(Ove)






TACK snälla ni för alla fina kommentarer till gårdagens inlägg


3 kommentarer:

  1. Nu läste jag precis ditt förra inlägg och jag känner så igen mig, jag är också endabarn och det var mamma, pappa och jag. For ever. Men mina finns inte heller längre och ibland är det så sorgligt men jag har också bara fina minnen.....och det är stort!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Gillar också Andrea. När han sjunger, då stannar klockorna! ...ler....
    Denna ljuvliga röst går inte annat än att förtrollas av!

    Ha en underbar dag bästa Maj!
    Kramar
    M

    SvaraRadera
  3. ensambarn är ju också jag ang ditt förra inlägg ,gillar ju också Andrea .Lyssnade till honom i magnetröntgen en gång då man fick välja musik ,kram Nette

    SvaraRadera