fredag 8 november 2013

Trött fortfarande......

Idag har det inte blivit många knop......sitter/ligger fortfarande i vilfåtöljen med fötterna högt....hihih

Kikar på Idol i väntan på Skavlan......Trevlig lördag önskar jag!

PS. Igår fick min mobil plötsligt "spader". Nästan inget fungerade...inte WhatsUpp, inte spelet Wordfeud, inte Instagram osv. Efter mycket letande för att hitta felet fixade jag det otrolig nog . Hittade denna "knapp" som jag måste ha kommit åt. En lätt touch/tryckning och allt var ok igen. Ett tips om ni råkar ut för liknande....


3 kommentarer:

  1. Tur att du är teknisk! Det är mycket som är svårt att fatta när det gäller all ny teknik.
    Må så gott och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det är så jobbigt när tekniken inte funkar tycker jag. Tur att du lyckades lokalisera problemet.
    Jannike

    SvaraRadera
  3. Har inte sådana finesser, har bara min data, som jag har en verklig glädje av. Det är
    klart Du är trött som varit på Ullared med. Det skall ju vara jättestort. Hörde att det
    finns bra hotell där som man kan bo på. Min son och dotter brukar hyra en stuga där
    på våren. Enkelt men skönt. Tack för hjälpen med Stordalens hotell.
    kram Harriet

    SvaraRadera