söndag 24 mars 2013

Vem fick Presentkortet......

        OBS! LÄS SIST I INLÄGGET! Kram

Ja, jag får nog utse mig själv till vinnare eftersom jag nu tror jag har kommit på lösningen . Det fungerar ju än så länge.....MEN det är ju inte alls lika roligt som att skicka ett presentkort/eller bukett från Interflora eller liknande kedja direkt till någon av er läsare!

Därför har jag tänkt mig en liten utlottning att fira med och hoppas ni vill hänga på....(pågår till 31 Mars 2013)

1) 1 Lott till dig som lämnar en kommentar på detta inlägg

2) 2 Lotter får du som kommenterar och är/blir följare

3) 3 Lotter till dig som kan det där med att länka till egen blogg och tipsa om min utlottning och är/blir följare + kommenterar

SKRIV själva hur många lotter ni önskar!

Om du inte har någon blogg kan du kommentera och får bevaka själv om du blivit vinnare/eller uppge mailadress vid kommentaren

Välkomna då att ha chans på en Vårblomma!

Hyllning till VÅREN från Youtube

************************************************************************************

1 APRIL 2013


Klockan är nu 00.45 den 1 April och ni kanske förstod direkt att jag skojade lite med er?
Det är roligt att så många ville vara med och jag lade alla lotter i en skål...ruskade/blandade om , blundade och drog en lott. Och den "riktiga vinnaren" blev....fanfar!! NATTUGGLAN

Tyckte det var ett passande namn också eftersom det är sena timmen här hos mig. Stort GRATTIS!


19 kommentarer:

  1. Vad kul med en utlottning! Jag är gärna med och tar 3 lotter, länkar... Tack för chansen att få vinna!
    Maja

    SvaraRadera
  2. JAG TYCKER ATT dU SKALL HA DITT PRESENTKORT SJÄLV. DU HAR JOBBAT
    OCH STÅTT I OCH ÄR VÄRD DET.
    NU ÄR DET JU PERFEKT HOS DIG.
    KRAM FRÅN HAJAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din rara kommentar. Kanske tar jag en lott....nej, jag skojar bara. Vill så gärna fira att det verkar ha ordnat sig. Men jag vågar inte börja laborera med färger mm utan det får väl vara så tv.

      Radera
  3. Du får 2 lotter Harriet. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej på dig.. 2 lotter tar jag och hoppas på den berömda turen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hej Maj!

    Tycker precis som Hajan. Du själv har helt klart förtjänat den buketten mest av alla OCH på alla sätt! Så härligt att du lyckats lösa problemet.

    Självklart vill jag vara med och delta i din fina utlottning. Jag väljer tre lotter.

    Äggkopparna har jag köpt i en väldigt trevlig butik i Piteå som har det gulliga namnet "Madame Filurs lilla krypin". Men har sett att de även finns att köpa hos Mixin.se

    Ha en fin påskvecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Kul med en utlottning , klart jag vill vara med 2 lotter till mig.
    Ha en härlig påskvecka!
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte om jag kallas följare. Men jag läser din blogg varje gång jag läser bloggar. Vilket är ca två- tre gånger i veckan.....Kanske kan vara värt en lott eller?;)

    SvaraRadera
  8. Klart du får en lott du har ju kommenterat! Men om du registrerar dig som följare blir det två lotter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolla nu är jag följare på riktigt;) En lott till va?

      Radera
    2. Så roligt att du är följare! Klart du har två lotter nu.

      Radera
  9. Jag är gärna med på din utlottning med 3 lotter, tack.
    Kramizar

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag är gärna med i utlottningen! Men jag undrar varför unnar du inte nått fint till dig själv!:) Har blivit följare och länkar från min blogg, 3 lotter!
    Har det fint!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  11. jaa jag vill gärna vara med, på utlottningen,det är alltid kul.
    god tur kan man önska sig.

    SvaraRadera
  12. Va härligt med en tävling..sånt är kul! jag tar 2 lotter..länkar från min blogg...Glad Påsk

    SvaraRadera
  13. Å, en vårblomma...mmm...En lott till mig tack! /Susanne

    SvaraRadera
  14. Vilken fin tävling o sida du har.Nu är jag följare av den o tar två lotter, själv har jag ingen egen blogg.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Visst villjag vara med o tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Ute i sista minuten som vanligt!
    Klart jag vill vara med.
    Har lagt mig som följare och då måste det bli TVÅ lotter.
    Kram och ha en fortsatt trevlig påskhelg!

    SvaraRadera