fredag 3 maj 2013

Yes!! Nu börjar "vita arbetsrummet" ta form.......

Jag är så glad över den hjälp jag fått med montering av mitt nya skrivbord (Ikea) av yngste sonen.....TACK Philip!
Har tagit några foto, före och efter samt under monteringen.....kul att ha.
Är förvånad över den fina kvaliteten som skrivbordet har....Ikea har blivit bättre och bättre med åren!






Jag tycker det blev jättebra!
Nu återstår bara "sovrummet" med sängram mm.

Jag gillar ju sport så nu blir det hockey för min del . Man blir ju såå trött av montering, eller hur?



"Ingenting är omöjligt för den som
inte behöver göra det själv."
Mao Tse Tung"

7 kommentarer:

  1. Det blev jättefint Maj! Jag håller med dig, Ikea blir bättre med åren.

    Önskar dig en fin kväll!
    Kramen Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kul att du tittar in MEN var hittar jag dig nuförtiden. Hittar inte till ev ny blogg.

      Radera
  2. Hej Maj!
    Det blev ju jättebra! Vad skönt att få hjälp med monteringen, vad snällt av din son:)

    Ha en trevlig helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilka bra grabbar Du hae som hjälper sin mamma. Så härligt
    Maj hoppas Du får färdig din sängplats med.
    Så himla mycket Du har fått färdigt, lilla vän.
    Lycka till


    kram Hajan

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en härlig helg med ditt nya fiiiiiiina skrivbord.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  5. Ser mycket fint ut! Gillar skrivbordet!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera