tisdag 28 maj 2013

Spännande på Tradera.....

Jag hade ju en autkion på Tradera som slutade idag ca 15.20. Eftersom jag beställt mat från Cooponline igen och leverans skulle ske mellan 12-15 var jag ju ändå hemma och kunde följa budgivningen....







Jag har den erfarenheten sen tidigare försäljningar att budgivningen tar fart strax innan auktionen avslutas oberoende av antal dagar den "ligger ute".






Jag är nöjd!



Sen hade jag tänkt åka ut och handla lite, till city eller Frölunda Torg.......men plötsligt försvann den fina solen och det började åska och regna alldeles förfärligt. Tur att jag inte han hänga ut min tvätt......troligen översvämningar på sina håll....syns kanske inte på bilden hur regnet bara vräker ner.....


Det mullrar fortfarande men nu avlägset och solen tittar fram igen.....men i ca 1 timme har ovädret pågått.


Så jag avvaktar kanske shoppingturen tills imorgon då jag ändå ska till city för att klippa mig. Det längtar jag till!


 

 Livet handlar inte om att vänta tills ovädret går över
utan det handlar om att lära sig dansa i regnet.

3 kommentarer:

  1. hade nyss mail från kompisen i Mölndal, där var det också mullrigt med åska.

    Vad roligt det var med Tradera det var ju bra, eller hur. skall bara berätta att nu slutar jag för här har blivit kolsvart.
    Det skulle bli åska här med. Det gillar jag inte.
    var rädd om dig. kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Hej Maj!

    Vansinnigt snygga beslag! Spännande med Tradera. Jag köper oftast men har även testat att sälja någon liten sak. Alltid lika spännande att se hur det går :o)

    Mys o må! Ha det fiiint!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. hej igen, måste skriva ett par rader till. Jag har aldrig sett hur det går till med Tradera, så spännande. Kommer de hem och hämtar det
    eller hur gör ni?
    Klockan är 06,20, fortfatrande kolsvart ute. Jag åker till mitt centrum kl 09.00. Får matgäster i morgon. det skall bli roligt
    vi hörs sen igen som vanligt. kram Hajan

    SvaraRadera