tisdag 14 maj 2013

Upphör aldrig att förvånas.......

I väntan på hockeymatchen Sverige-Danmark surfar jag runt lite bland bloggar jag följer och kollar vad  tidningarna skriver om.....
Jag blir helt "matt" när jag läser tex detta






Hur kan det vara möjligt att en kille på 11 år blir instängd på Fritids när personalen går hem. Ett vaktbolag var där och kontrollerade och hittade ingen.....här skulle ju en mobil varit bra att ha för pojken. Men lite fundersam blir man ju....11 år och inte lyckades göra sig hörd eller liknande. Stackars pojke!
Länk till artikeln HÄR

Däremot är INTE en mobil bra att ha om den används så här


Länk till artikeln HÄR

Oj, nu sjunger Loa Falkman Nationalsången och jag hoppas på en spännande match nu när vi har hemvändare med i laget!


4 kommentarer:

  1. Hej! Ja, ibland man kan bara undra!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Ja, det händer så mycket konstiga saker, men det värsta var det lilla barnet i bilen.
    Nu har jag läst en massa inlägg hos dig och de är lika intressanta som vanligt.
    Må så gott och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Hej bästa Maj!

    Tusen varma tack för fina kommentarer!

    Och tack för många fina inlägg! Har just suttit och läst flera stycken som jag missat. Det är alltid lika intressant och härligt att besöka din blogg. Hahaha, jag säger som Maria Montazami... Love it! :o)

    Jag har just börjat läsa boken "En man som heter Curt". Den är jättebra. Flera glada skratt redan!

    Ha en underbar dag!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  4. Uschja det händer så mycket konstigheter,man blir ju så ledsen,
    det gick ju bra i matchen
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera