lördag 4 maj 2013

Nu tittar solen fram.......

Jag hade planer på att åka till Liseberg och deras trädgårdsdagar .....men det var så trist väder (men NU ca 17 tittar solen fram)  så det blev en innedag/slappardag. Röjer kartonger efter gårdagens montering av skrivbord, provpyntar, sitter i vilfåtöljen (bra för mina fötter/ben) och slötittar på hockey och spelar Wordfued och värmer djupfryst paj som förresten var överraskande god!
Har tom skrivit text till bilderna för är det slappardag så är det.....
Utsikten från fåtöljen:



Jag satsar på SOL, SOL och så lite vind som möjligt och åker till Liseberg imorgon. Stänger ju trädgårdsutställningen kl 18 så idag är det för sent. Läs mer om Trädgårdsdagarna HÄR


"Skrattet är själens solsken och
utan solsken kan ingenting leva eller växa."
Wayne Dyer

4 kommentarer:

  1. Säkert en sevärd utställning det där men nu kan du titta in i min trädgård där det hänt mycket idag ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Det var väldans vad Du hinner mycket Maj. Jag har jobbat som sjutton med, men nu är det nästan natt 22.35 , jag skall läsa lite också. Det kommer att bli väldigt rörigt här, får ligga ihop med
    min Rottingmöbel i sovrummet. Måste taga in den från Balkongen så han får plats att putsa de stora balkong-fönstren. De måste ju
    lyfta ur dem från sin plats. Ja, allt går ju det är tredje året, och det har gått bra förut. Nej nu sover vi Maj,

    SvaraRadera
  3. Trevligt att titta in hos dig :) Nallar är mysiga! Jag har en samling med på en hylla i sovrummet allt från stora till mini modeller.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Hej Maj! Välkommen som följare hos mig, vad roligt! Nej, man kan aldrig har för många nallar:) Gillar din bokhylla med många böcker!
    Det är bara roligt att prova och inreda!
    Önskar dig en skön kväll och en trevlig start på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera