tisdag 7 oktober 2014

Fin plantering har anlänt till Lyan....

Idag är jag så glad för den blomsterplantering jag beställt levererades just. Enkel men snygg kruka tillsammans med tåliga växter som ska klara frosten. Jag får passa på att njuta nu och hålla tummarna!!
 Vet inte om detta är rätt placering. Kanske ska den stora fina "julrosen" vändas utåt istället? Men placerad så här tänkte jag att jag kan njuta av den inifrån lägenheten.
Affären hade fria händer att välja växter och jag gillar att murgrönan passar så bra ihop med de jag redan har på spaljen.

Trevlig onsdagskväll önskar jag /Maj


1 kommentar:

  1. så härligt Maj, med de fina växterna, snyggt var det också. >Måste du inte linda en
    filt om ytterkrukan, det måste jag göra fast balkongen är inglasad. Men ni är ju längre söderut så det kanske funkar ändå.
    T dag har jag bara 6 grader här, det går fort nu tycker jag.
    hälsar Hajan

    SvaraRadera