måndag 6 oktober 2014

Äntligen ett bra TV program.....

Ikväll har jag tittat på första programmet i årets serie av program med "Sommarpratarna".......Fantastiskt bra tycker jag särskilt som jag inte lyssnat på sommarprogrammen i år  Det har bara blivit så........
Så många fantastiska människöden det finns ! Tack för att ni delar era upplevelser och tankar med oss.
Tog några bilder direkt från tv
Sommar

Senare ikväll kommer ytterligare ett program som jag kommer att gilla. Hans Rosling . Programmet är en repris och heter Framtidens statistik.
Ni har troligen sett honom och blivit lika imponerad av honom som jag! Hoppas bara jag kommer att tycka om det och att jag inte somnar i vilfåtöljen......
Hälsningar från Lyan

1 kommentar:

  1. Håller med dig det var jättebra programmet, jag har inte lyssnat heller på radio. Jag mådde inte bra och så mycket folk här alltid då. Jag hade ju nyss kommit hem
    från Lasarettet då, det fanns inget intresse från mig just då.
    Roosling 'är ju hur intressant som helst. kram från Åby

    SvaraRadera