torsdag 18 september 2014

Slappar på altanen i detta ljuvliga "höstväder".......

Hoppas ni haft möjlighet att njuta av denna ljuvliga dag....jag vet naturligtvis att alla inte som jag är pensionärer men en stund på lunchen kanske det finns utrymme till.






Som ni märker behöver jag inte frysa, pelargonerna är "still going strong" och jag passar på att tvätta sommarkläder. Bra torkväder!

En cyklamen som stått undangömd länge har plötsligt fått för sig att sätta knoppar. Känns lite som om den tackar för god omvårdnad




Kan man ha det bättre än ett mellanmål med alkoholfritt öl och macka, öppna nya Femina och mysa i största allmänhet.

TREVLIG KVÄLL önskas från Lyan!

3 kommentarer:

  1. Även om jag "bara" har en ledig dag så har jag njutit av denna fantastiska dag!! Denna höst...ja den går nog till historien för min del. Först nu har jag lärt mig att njuta, att inte tänka på det som komma skall...Förstår att du haft det riktigt gott på din altan, inga fel!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. SÅ FINA PERLAGONER DU HAR MAJ, DIN UTEPLATS ÄR JU FIN, KANSKE LITE FÖR VARMT FÖR MIN DEL JAG HAR BARA sol tills klockan 14.00- 15.00 i sommar skulle jag inte vilja ha varit där, 35-40 grader. Men jag kom ju ingen stans ändå utan rullstolen. men nu Maj är det nya tag igen. kram Harriet

    SvaraRadera
  3. Fin, sommerlig stemning på altanen!

    SvaraRadera