fredag 5 september 2014

Skrattar gott.......

Så här i början på fredagen när jag just ätit frukost, nyss satt på tvättmaskinen med fina Linnelakanen från Norrgavel ( och jag håller tummarna för att det kommer att fungera med tvätten ) då börjar jag plötsligt skratta för mig själv........
Varför då kanske någon undrar? Eftersom jag inte drar mig för att berätta om hur "dum" jag kan vara ibland så var det så här. Ni vet ju att jag handlar mat via nätet och igår fick man välja gratisgåvor . Ett stort glasspaket med Hasselnötsglass= nej tack! Jag tål ju inte nötter. Men nästa gåva = JA TACK!!  Kul att prova en ny maträtt tänkte jag och enkelt också. Hahahh
Ni som ofta äter av detta sortiment har redan fattat men inte jag.......förrän jag packade upp förstås.
Jag läste inte så noga men 8 av något obegripligt Stand'n'stuff borde ju fått mig på andra tankar. Men snopen blev jag och ett GOTT SKRATT är ju alltid nyttigt......och kanske dessa skal/formar hamnar på bordet någon gång.

Hamnar på bordet gör iallafall deras fantastiskt fina frukt och lite lördagsgodis. Tjyvstartar fnissande med en och hoppas på en trevlig fredag!



Hälsningar från Lyan



7 kommentarer:

  1. hejsan Msj Du är ju för härlig, ingen skam att göra bort sig, jag håller med dig.
    Jag skall äta Potatis-soppa nu med mycket purjolök i. Det är så gott och enkelt
    jag använder 1 grönsaksbuljongs tärning och en Ox buljong. Enkelt och gott
    jag river i ett par morötter med, som får koka ett tag.. I dag är det röstning på gång
    sonen kommer hit. Ett jäkla konstigt val i år., samma skit i krukan som i locket sade man förr. I kväll skall jag prova min you toube med dotter min.
    Håll tummarna

    SvaraRadera
  2. Så kan det bli ibland... men förrän du anar kan du ha nytta av dem :)
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland blir det fel. Här blir det kräftor ikväll, det är aldrig fel. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. De kommer kanske till användning förr än du anar. Kram

    SvaraRadera
  5. Haha ja du det kan bli fel ibland,
    Härligt med frukt,
    Fin helg till dej
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. Haha... så det kan bli... men kanske kan de vara bra att ha :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jaa du, skulle lika gärna kunnat vara jag!

    Så söt hon ser ut på bilden lilla Fia när hon fyller två år! Jättesöt !
    Visst är det en fantastisk ålder!?

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera