tisdag 17 december 2013

Två bra saker idag......

Oj, jag somnade i min härliga fåtölj. Den skriver jag mycket om men så är det också världsklass i comfort. Reklamen stämmer.....man skulle kunna somna i den mitt på gatan, haha Länk till mer information HÄR

Den här modellen har inte jag och min är mörkgrön





Det innebär att jag sov bort halva mitt favoritprogram "veckans brott" med GW. Jag bara älskar hans kommentarer......som den här ikväll  "sammansättningen av poliskåren ska ju spegla befolkningen bortsett då från de kriminella som INTE ska vara representerade".....underbar kommentar enligt min mening!

Bra sak 1: Jag har varit hos Frissan. Ny färg och lite klippning

Före




Bra sak 2: Jag har köpt en julklapp åt mig själv

Antar att många av er känner till de föreställningar som direktsänds på utvalda biografer o dyl. från kända ställen som Metropolitan mfl. Föreställningar som ibland är inspelade och som nu direktsända. Jag älskar balettföreställningar och har köpt mig en biljett till denna föreställning som jag inte vet så mycket om men som jag tror blir bra

Länk HÄR

Nu när jag är pigg igen så fortsätter jag med julkort och sen blir det nog James Bond . Vet redan nu att jag inte kommer att se slutet eftersom den slutar ca 01.40 och då är jag tillbaka till "ruta ett" igen......dvs somnat i fåtöljen!


1 kommentar:

  1. Så mycket trevligt Du har att berätta lilla vän. >Mit hår får vara.
    När jag skulle vara hus frissan den 12 dec hade jag nyss kommit hem
    och kunde inte gå då. Jag får fixa lite själv tror jag.
    ha det så bra Maj kram

    SvaraRadera