onsdag 18 juni 2014

Hej på er......

Idag har jag bara småpysslat i Lyan.....tvättat mina vita byxor som jag ska ha Midsommarafton, skött om mina växter, väntat förgäves på två paket där jag gjort lite internetköp mm

Betr mitt inlägg om kött igår så plockade jag fram en fin kotlett från Mannerströms Saluhall. När jag nu ändå har den i frysen passade det ju bra och god vad den. Sen blev det lite mumsig frukt till efterrätt!
Har utökat mina växter på altanen med ännu några Stäppsalvia. Om de fortsätter vara lika fina i fortsättningen så har jag en ny favorit tillsammans med Pelargoner.

Men nu får jag lugna ner mig för fina växter är inte billiga.........men några vanliga ytterkrukor behövs och egentligen skulle jag plantera om dem.......får se hur jag gör


Tack snälla för era kommentarer och för att ni tittar in till mig......det inspirerar som jag sagt förr


3 kommentarer:

  1. Så mycket fina växter du har, kryddor till och med tror jag. Jag har inte lagt in något än på bloggen, måste åka och handla i dag. det gillar jag inte då är det massor med folk där. Kunde ju inte handla igår eftersom min kompis ändrade på besöket hos henne. Ville inte säga jo det gör det för allt bliver ändrat. Man måste ju vara lite extra snäll ibland. Ha det bra och skönt nu Maj. Jag åker och äter hos min dotter och måg
    men sen åker jag färdtjänst hem 20.30. Då är jag nöjd med. ha det gott nu, kram
    från gamla Hajan

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det på din uteplats. Stäppsalvia är en favorit här hos mig men jag har inte köpt några i år. Jag får inte plats på balkongen tyvärr.

    Önskar dig en fin midsommar!
    Ina

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en Glad Midsommar

    SvaraRadera