måndag 16 juni 2014

Björnen sover........

 
Tänk vad roligt det är nu när min lilla Fia är så duktig på att prata och göra sig förstådd......och gillar alla vanliga klassiska barnsånger de lär sig på dagis.
Hade möjlighet att träffa henne en stund idag och det var ju jättemysigt med "björnen" på en liten dyna hon hämtat själv och Mommo och Fammo dansande omkring......sjungande den kära barnvisan .
Här får Fammo se upp!!


Inatt hade jag svårt att sova (vet inte varför) men det var ju kul att se fotbollen med Messi direkt. Den spännande matchen Tyskland-Portugal sändes ju på en klart bättre tid.......fattar inte hur de bara orkar springa så fort så länge.......men om jag fattat rätt så tränar de ju så klart "lite" mer än jag gör.

Önskar er som ännu är vakna GOD NATT när det blir så dags




2 kommentarer:

  1. Tänk vad lyckligt lottade vi är som har dessa små gryn, det är bara att njuta av stunderna med dom. Det var jätte länge sedan jag var på Kronhuset ganska mysigt där.
    Önskar dig en skön midsommarhelg/kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Javisst är det underbart mysigt när man får rå om de små liven!
    Så himla roligt nu när dom börjat prata!
    Björnen sover är populärt att leka här också!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera