fredag 27 september 2013

Köpt vin, förberett inför imorgon, röjt lite......

Idag har jag förberett mig och lyan på..........?????????? Ni kan nog gissa......


Jag har ett litet sladdinferno under mitt skrivbord som jag har funderat på hur jag ska lösa. Nu blev jag plötsligt med Vit kartong (Plafonden låg i den) som passade utmärkt till en tillfällig lösning.....eller så blir den permanent.

Ska fixa till den lite bättre




Sladdarna till hör mitt abonnemang hos Comhem. Tv, tel och bredband. Och tyvärr finns det bara uttag just här.....men det ska nog blir bra. För Farmors Fia är ju mer än intresserad av sladdar mm och när jag nu tar bort min skrivbordsstol så syns de ju så bra.

Det ska bli spännande att vakna imorgon om ni förstår.......





Önskar trevlig Fredagskväll till er som tittar in!




3 kommentarer:

  1. Ja du, sladdar är inte roligt, blir tokig på alla härvor som ligger överallt, men du löste ju det galant.
    Ha en toppentrevlig helg
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  2. Maj fyller Du år ? i så fall en stor Grattiskram till Dig,
    Så härligt att du fått det ordnat nu med sladdar och grejer.
    Ha en riktigt bra helg , eller fyller Sofia ett år. Grattis till henne i sa fall.
    kramar från >Hajan

    SvaraRadera
  3. Väldigt fiffigt!
    Jag har också skivor här under mitt stora, gamla skrivbord.
    Mindre risk för att någon katt får för sej att leka med sladdarna då, hoppas jag.
    Och jag avskyr också sladdhärvor :(

    Fyller du år...?
    Önskar Dej en finfin morgondag, och helg <3

    Kramen från Eva

    SvaraRadera