tisdag 29 april 2014

Fick en spännande postavi.....

Jag gillar överraskningar.....och när jag igår hämtade ut min postavi var jag väldigt nyfiken på vad det kunde vara i paketet. Tungt och ganska smalt.......
Avsändaren är ju väldigt bekant, för mig iallafall som haft EN lott i åratal. Men för mig räcker en lott det har jag bestämt mig för. Jag som är älskare av lotter och kan ta "hur många som helst".....
Tejpat och klistrat men med sax gick paketet till slut att få upp..
Som ni ser av brevet har jag vunnit en bok. En sk blädderbok.....




Helt fantastiska foton i boken som jag bara hunnit snabbtittat i. Kan tyvärr inte fota några bilder ur den eftersom jag är okunnig om det här med rättigheter av olika slag.
Men den kände Svenske fotografen Mattias Klum kan ni läsa mer om i denna LÄNK

Kul att vinna den! Får se om dagen idag bjuder på någon spännande överraskning.

Tack för alla snälla kommentarer. Ser dem som en uppmuntran och en överraskning. Vem skriver om vad?

FORTSATT  TREVLIG  DAG



5 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten!! Ja det är en djungel det här med vad som är tillåtet och inte när det gäller bilder och text på nätet. Tror att man får publicera om man uppger upphovsman, men det gäller säkert inte allt.
    Ha en skön fortsättning på dagen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj Maj det var verkligen roligt att Du vann på Postkoden. Jag var med i 3 år, och hade
    tre lotter 450:- drogs på autogiro. Vi vann aldrig något min gubbe och jag. Jag tycker det inte är klokt att en del kan vinna 18 miljoner. efter hur länge och hur många lotter.
    Nu är de väl ännu dyrare, jag sade upp mina för 3 år sen. Ringde till Nordea och ökade månadsdragningen på mitt sparkonto i stället. Så nu drager de 400:-. Brunos fimpade vi också, när han dog.
    Här har de fått fina lakansett har jag hört, men bara när de gick med första gången.
    Nu hoppas jag att ditt postnr har tur, då bliver det lite mera. Nu får de Abbas bok
    den är ju jättefin med. I morgon kommer en granne hit på mat, på första maj kommer Cajsa för då .har hon tagit ut komptid, hennes man jobbar så då kommer hon hit.
    lycka till nu med dina lotter. Något skall man unna sig, så lycka till
    .

    SvaraRadera
  3. Så fin bok du fick ,alltid kul med överraskningar .Mysigt på din uteplats där trivs du säkert jättebra ,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt med vinster! Grattis! I och för sig hade väl en stor summa pengar varit jätte kul med :) Brukar se på Postkodmiljonären då tillfälle ges och hjälp vad endel vinner mycket :) Vi ser ju svenska kanaler här i österbotten har alltid sett! :)
    trevlig Valborg/1maj till dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis och vad roligt :)
    Världar av liv, låter som en intressant bok.

    Kramen Eva

    SvaraRadera