torsdag 14 augusti 2014

Friidrotts EM.........

Jag tittar lite då och då på idrottsevenemanget och tycker det är ganska kul med den nya svenska ungdomsgenerationen som är på G!!
Synd bara att det förekommer så många skador bla avslitna hälsenor, ajajajajaj, brustna muskler.MEN det här är en "sport" har jag alltid haft svårt för . Kallas Gång men jag kallar det "halvspring och hoppas domaren inte ser det".......
Halvspring



TACK alla ni för kommentarerna på mitt förra inlägg. Känslorna har lagt sig något och kanske blir det en stor utekruka med någon vintergrön växt typ tuja, silverek och ljung.......men i väntan på det köpte jag första innebuketten rosor på väldigt länge

Detta är sk Fairtrade rosor och jag kommer att hålla ett öga på deras utveckling. Hoppas de blir lika vackra som vanligt efter några dagar.....



Någon har sagt till mig att man ska köpa rosor där de gröna bladen börjat "släppa" från rosen. Då finns en bra chans att den ska slå ut.

Fortsatt trevlig sensommarkväll vad ni nu än pysslar med

4 kommentarer:

  1. Det var vackra rosor, är de äkta ? De är så väldigt vackra.
    Lycka till i så fall.
    Hajan

    SvaraRadera
  2. Dom där rosorna kommer säkert att bli vackra.Såg du så bra duken passade hos mig ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Gång är en märklig sport. Det ser helsjukt ut när de vaggar fram som ankor. Fina rosor! Kram

    SvaraRadera
  4. Halvspring var ett bra namn på gången. Märklig sport faktiskt. Tittar men det går för långsamt med alla försök och dödtid.

    SvaraRadera