torsdag 22 januari 2015

Har varit en seeeg vecka!

Det var redan, tiden går ju som vi säger väldigt fort, en vecka sen febern "slog" till. Har varit en seg vecka och jag är inte bra ännu......men börjar så sakta piggna till. Hoppas ni som tittar in mår bra!!

Fortsätter handla via nätet och idag kom min veckoleverans. Alltid roligast första dagen då jag har så mycket god frukt att mumsa på (ni har nog sett liknande bild förr) men ett konstverk som jag njuter av

Min årsprenumeration på Femina har gått ut och idag kom mina nya tidningar. Har inte tittat i dem ännu så det har jag att se fram emot.
Inte ofta jag brukar köpa tulpaner för jag tycker de blommar över så fort. Men man kan ju göra undantag ibland. Så in med en vårbukett som kommer att bli finare om någon dag när de är helt utslagna.
Jag har inte hunnit läsa bloggar så mycket men jag kommer att läsa ifatt.......TACK snälla ni för era kommentarer. Känns bra!
Ikväll kommer ett av mina favoritprogram, Antikrundan. Alltid kul att se udda prylar, försöka gissa värdet och hoppas vara med när någon kommer med "fyndet med stort F". Ni vet det där som någon köpt billigt på loppis, hittat på vinden osv

T

TREVLIG  KVÄLL önskas från Lyan



3 kommentarer:

  1. ANTIKRUNDAN var ju härlig att se. Så roligt vilka fynd De talade om igår. Såg sen om
    barnfamiljerna, Herre gud, vilket liv har de ingen pli på sina barn. Förstår inte den inställningen, vilka röster, samtalston finns ju inte . ursäkta Farmen orkar jag inte alls med. BLÄ såger jag, vilken skit . I KVÄLL BLIVER DET PÅ SPÅRET, UNDERBART
    Så skönt att att du känner dig bättre äntligen kiram från Hajan

    SvaraRadera
  2. Usch för dessa sega vinterförkylningar. Hoppas du mår bättre nu.
    Jag älskar att ha en full fruktskål hemma att frossa i. Skulle det mot förmodan bli något som blir för gammalt. Så hamnar det i en härlig smoothie.
    Kram Susan

    SvaraRadera
  3. Roligt att du är på bättringsvägen! Jag har inte drabbats av nån förkylning men av en sjuk hand/ tennisarm som spökat till och från sen långt före jul och nu slog det till ordentligt :(
    Kram Maja

    SvaraRadera