måndag 1 juli 2013

Lotta och publiken.....

Har just tittat på allsången från Liseberg och jag måste säga att för min del gillar jag den mycket mycket bättre än den storstan bjuder på.
Kan man annat än beundra Lotta som denna kväll utstrålar sådan glädje och inte röjer med en min att hon kanske hellre suttit inomhus! Så agerar ett proffs!
Och vilken hjärtlig stämning bland publiken. Beundransvärt.......





Själv missade jag att jag hängt ut en jumper på tork och jag tror den ska få hänga där tills den torkar och det kan bli länge vad jag förstår. Tycka vad man vill om vädret MEN det har ändå viss betydelse för de aktiviteter man vill göra, eller hur?



Det skrivs ju en del om att havet blivit någon grad varmare och att arter som inte tidigare funnits här kommer att "dyka" upp......läste just om att Willy och hans kompisar siktats vid Smögen....mäktigt!!





GP har skrivit om det HÄR.
Så om ni seglar/åker båt i dessa vatten kanske det inte blev för mycket vin till maten....det kan vara på riktigt!
Men ännu hoppas jag vi slipper denna lilla Nalle (har förälskat mig i bilder från Evan)

Jag vet inte men vissa filmer kan jag se om och om igen. Dit hör Bondfilmerna. Kvällens film har börjat så nu ska jag titta på den och somnar väl som vanligt i fåtöljen och vet inte hur den slutar......och så kan jag se den igen och igen......


2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om allt, underbart från Liseberg. Men visst har det hänt något med var
    jord, inget är sig likt i fråga om vädersituationer. Alla olika länder har ju
    sina bekymmer med regn snö blåst.
    Hur tusan skall det sluta.
    Kanske lika bra att vi inte vet.
    Stor kram från Harriet

    SvaraRadera
  2. TV:n stod på här också och jag sa precis samma, hon är ett proffs ut i fingerspetsarna. Och glad och okonstlad.
    Agneta kram

    SvaraRadera