tisdag 11 juni 2013

Nu måste vi vinna...!

HEJ  SVERIGE!!  Jag gillar att se på fotboll om matchen "gäller något" och den , enligt min mening, är bra!! Ikväll hoppas jag på en sådan match....







Detta är utsikten från min vilfåtölj....strålande sol, tvätt på tork, röster från lekplatsen, liten skymt av mina växter.....
Om jag inte gillar fotbollen så går jag alltså ut på altanen och läser i den bok jag lånade på biblioteket idag.
Har läst mycket om den och den ska vara jättebra....ni vet att det är han som skrev "flyga drake" .....Mer om boken kan ni läsa HÄR






Men som sagt hoppas jag på att landslaget gör en "kanonmatch" och att vi får se gladare miner hos denna man...

4 kommentarer:

  1. jag kollar nu på matchen med ett öga läser bloggar med det andra, det går ju bra för Sverige
    Flyga drake den boken har jag läst puls Tusen strålande solar av Khaled Hosseini han beskriver verkligen en grym värld
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ojdå, jag har glömt av matchen...hoppas det gick bra!!

    Tack snälla Du för alla fina kommentarer du har gett mig, det värmer och gör mig så glad:)
    Det ser mysigt ut hos dig och vad skönt med en altan!

    Ha det så gott!
    //lisamaja

    SvaraRadera
  3. Det var spännande, men inte tillräckligt för mig. Det är ju tur att vi har Zlatan. Ja de jobbar de andra med, men det är något
    som fattas. Jag fick annat att tänka på.
    Du skriver så härligt, och låter så nöjd.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Jo, visst blev det en bra match enligt de som begriper sig på det. Själv satt jag i soffhörnan och virkade medans gubben bet naglarna..

    Kram Maidi

    SvaraRadera