fredag 21 februari 2014

GRATTIS idag till.........

GRATTIS idag till

* Prinsessan Madeleine till en dotter. Tror att Chris skapat en ny trend med detta fotavtryck

* Sveriges brons i curling. Oj,vad spännande
* Sveriges  seger över Finland i hockey som gör att "vi" nu spelar FINAL
* till mig själv som äntligen köpt en Micro till lyan
* till en ny vårbukett (min förra höll sig superfin i en vecka). Men det var en helt annan kvalitet på blommorna.....
* och att min helårsprenumeration på Femina äntligen fungerar så jag har en ny tidning att njuta av ikväll


Hoppas helgen fortsätter på samma glada, trevliga sätt

2 kommentarer:

  1. Många anledningar att fira... härligt!
    Har också problem ibland med att se andras bilder... vet inte hur det ser ut när du går in på min blogg... om det bara är en ruta så pröva att högerklicka och välj "öppna i nytt fönster" - kan funka...
    Kul att du är tillbaka förresten :)
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Fina blommor! Micro har vi ännu inte skaffat oss...
    Önskar en härlig helg till dig
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera