lördag 16 februari 2013

Hej på er !

Med ena ögat på tv och skidåkning försöker jag fixa till bloggen så att det blir som jag vill. MEN ännu har jag tyvärr inte lyckats begripa varför mina "föreslagna ändringar" * inte visar sig på Nya Bloggen.....

Visst är det underligt att det ser ut så här....dvs texten syns här


MEN inte här på Bloggen

Och så klart bildproblem. Undrar om jag inte börjar bli väldigt trött på att ha bloggen i Blogger.

Men nu orkar jag nog inte tänka på att helt börja om igen.

TREVLIG söndag önskar jag er!

4 kommentarer:

  1. ja nu är jag här igen, visst är denna blogg
    snyggare. Ljusare när man slipper bokhyllan
    i bakgrunden.
    Vi har ju blogger nästan allesammans.
    jag andvänder mig av Googl oxå ,jag har
    båda. Skaffade Gööglö när vi inte kunde överföra bilder för ett bra tag sen, Sen fick den vara kvar. Bravo Maj,lycka till

    SvaraRadera
  2. Kolla med fixarbloggen om de kan hjälpa dig.
    (Fixa-din.blogspot.se)Jag har fått hjälp där.
    Lycka till och ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Du lär gå in på mallinställningar och ändra färg på sidtexten för nu är den nog inställd på genomskinlig eller vit tror jag.

    Önskar dig en trevlig afton!
    Ina

    SvaraRadera
  4. Om du kikar in på min blogg och skrollar ner till den 13 februari så kanske inlägget kan hjälpa dig lite ang textfärg?

    Må gott!
    Ina

    SvaraRadera