fredag 30 januari 2015

Ska inte säga så någon mer gång.......

GOD MORGON!!!

Vaknade i förvissningen om att tv nu var ok och tänkte titta lite på Morgonprogrammen. Tryckte på TV4..........&%&%&%&%&?#?????? GRRRRRR



Kommer inte att säga att "experterna" har fel någon fler gång.........hoppas jag!

Snön vräker ner i stora fina flingor och det är åter vitt och vackert ute. Kanske kan störningarna bero på det??
Jag ska försöka sluta tänka på det men det är inte så lätt........

ÖNSKAR ER TREVLIG HELG!!

4 kommentarer:

  1. Det är aldrig skoj när tekniken inte funkar..
    Jag har varit ute 2 gånger och skottat snö redan så nu hoppas jag att det slutat snöa för idag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. du har otur lilla gumman, man kunde inte se på SVT heller i morse.
    massor med kunder som ej kunde se. jag slog över till 4an då gick den i alla fall.
    ibland är det bara skit. kram Hajan

    SvaraRadera
  3. Sådant är väldigt irriterande, känner väl igen det. Man blir galen.
    Ska det behöva vara så här år 2015, på 60-talet hade vi 'snöbild', men nu är det 50 år sedan. Jag trodde tekniken gått framåt, 'de' har mkt att lära sig ännu.

    Ha en trevlig helg/ Eva

    SvaraRadera